Termien määritelmä
- Verkkokauppa, josta jäljempänä Säännöissä käytetään nimitystä “Kauppa”, “Verkkosivusto” tai “Verkkosivusto” – verkkosivusto, joka on saatavana osoitteesta www.mansikkataimet.fi ja muilta TOP-PLANT-yhtiön verkkosivustoilta, jonka kautta asiakas voi ostaa tavaroita myyjältä. .
Myyjä – TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch, osoite: ul. F. Krygiera 1, 71-001 Szczecin, Puola, REGON 220815312, NIP 5850203086, EU VAT PL5850203086, yhteystietopuhelinnumero (+48) 666 816 085, viesti voidaan lähettää Yhteydenotto-välilehden yhteydenottolomakkeen kautta
Asiakas – luonnollinen henkilö, joka on vähintään 13-vuotias, ja jos tämä ei ole 18-vuotias, kaupassa rekisteröitymiseen ja myyntisopimuksen tekemiseen tarvitaan hänen laillisen edustajansa suostumus, ellei hänellä ole kaikkia oikeudellisten liiketoimien mahdollisuudet, organisaatioyksikkö, joka ei ole oikeushenkilö, jonka erityissäännökset antavat oikeushenkilöllisyyden ja joka tekee tai aikoo tehdä tilauksen tai käyttää muita verkkokaupan palveluja (mukaan lukien kuluttaja sellaisena kuin se on määritelty sopimuksen 221 artiklassa) Laki). 1964 23. huhtikuuta siviililaki, voi. Y. 2014, Legal Journal, kohta 121, sellaisena kuin se on muutettuna).
Osapuoli / Osapuolet – Kaupan kautta tehdyn myyntisopimuksen osapuolet, eli Asiakas ja Myyjä, jotka ostavat Tavarat.
Myyntisopimus – kaupassa tarjottujen tavaroiden myyntisopimus, joka tehdään sen jälkeen, kun kauppa on hyväksynyt Asiakkaan tilauksen.
Tavarat – liikkuvat tavarat myymälässä, joihin liittyy myyntisopimus.
Hinta – Kaupan verkkosivustolla näkyvien tavaroiden hinta ilmoitetaan Puolan zloteina, mukaan lukien tavaroiden ja palvelujen vero (ALV).
Rekisteröitymislomake – myymälän verkkosivustolla saatavilla oleva palvelu, jonka kautta asiakas luo lähettämällä henkilötiedot käyttäjän tilin, jonka avulla hän voi ostaa tavaran kaupasta ja tarkistaa maksun ja tilauksen tilan.
Tilauslomake – myymälän verkkosivustolla saatavilla oleva palvelu, jonka avulla asiakas voi ostaa tavaran kaupasta.
Sopimuksen toteutuspaikka – Kaupan kautta ostettujen tavaroiden toimituspaikka on Puolan tasavallan alue, poikkeuksellisesti – toinen osapuoli, myyjän etukäteen antamalla sopimuksella.
Ehdot – nämä verkkokaupan ehdot, jotka määrittelevät osapuolten välisen etäviestinnän kautta tekemien myyntisopimusten säännöt ja säännöt siitä, kuinka asiakkaat käyttävät kauppaa.
Laki – vastaavasti vuoden 1964 siviililain säännökset. 23. huhtikuuta (vuoden 2016 lain, sellaisena kuin se on muutettuna, 380 §, sellaisena kuin se on muutettuna), 2014. toukokuuta 30. 29 Laki henkilötietojen suojasta (vuoden 2016 laki, 922 §) ja 16. heinäkuuta telelaki (Law Gazette 2016, kohta 1489).
Kuluttaja – kuluttaja on luonnollinen henkilö, joka suorittaa laillisen liiketoiminnan yrittäjän kanssa, joka ei ole suoraan yhteydessä hänen liiketoimintaansa tai ammatilliseen toimintaansa (siviililain 221 §).
Etäsopimus – sopimus, joka on tehty kuluttajan kanssa osana järjestettyä etämyyntijärjestelmää ilman osapuolten fyysistä osallistumista käyttäen yhtä tai useampaa etäviestintävälinettä (mukaan lukien) ennen sopimuksen tekemistä (lain 2 § kuluttajien oikeuksista). ).
Muualla kuin elinkeinonharjoittajan toimitiloissa tehty sopimus – sopimus kuluttajan kanssa:
samaan aikaan osapuolten fyysisen läsnäolon kanssa muualla kuin tietyn yrittäjän toimitiloissa,
kuluttajan tekemän tarjouksen hyväksyminen a alakohdassa tarkoitetuissa olosuhteissa. ja
yksittäisen yrittäjän toimitiloissa tai etäviestinnällä välittömästi sen jälkeen, kun henkilökohtainen ja henkilökohtainen kontakti kuluttajaan on muodostettu muuhun kuin kyseisen yrittäjän toimitiloihin, osapuolten samanaikaisen fyysisen läsnäolon kanssa,
yrittäjän järjestämän matkan aikana, jonka tarkoituksena tai seurauksena on edistää tai tehdä sopimuksia kuluttajien kanssa; (Kuluttajan oikeuksista annetun lain 2 §).
Yleiset säännökset
Verkkokauppaa www.mansikkataimet.fi hallinnoi Myyjä, jonka kautta hänen tarjoukseensa sisältyvät tavarat myydään verkossa.
Verkkosivustolla tarjottavat tiedot tavaroista ja niiden hinnoista liittyvät vain verkkokauppaan www.mansikkataimet.fi.
Kauppa on auki 24 tuntia vuorokaudessa, 7 päivää viikossa. Tästä syystä voi käydä niin, että Asiakkaan tilaamat tavarat on jo myyty sinä päivänä. Kauppa tiedottaa tilanteesta ja ottaa yhteyttä asiakkaaseen tilauksen osittaisesta toteuttamisesta tai peruuttamisesta asiakkaan pyynnöstä.
Kaupan palveluiden käytön ehtona on lukea ja hyväksyä nämä ehdot. Tehdessään tilauksen asiakas hyväksyy Ehtojen sisällön.
Asiakkaan on noudatettava kaikkia Säännösten määräyksiä.
Säännöt määrittelevät perussäännöt myyjän ja asiakkaan välisten myyntisopimusten tekemiselle etäyhteyden avulla sekä asiakkaan ja myyjän oikeudet ja velvollisuudet.
Säännöt ovat saatavana maksutta Kaupan verkkosivustolta ja on tarkoitettu kaikille Kaupan asiakkaille.
Myyjä pidättää oikeuden muuttaa näitä sääntöjä milloin tahansa ilman syytä. Asiakas on vastuussa tehtyjen muutosten tarkistamisesta. Muutettujen sääntöjen käyttö julkaisemalla ne Kaupassa on sama kuin Asiakkaan suostumus näihin muutoksiin.
Asiakkaat voivat ostaa tavaroita kaupasta riippumatta siitä, ovatko he rekisteröityneet rekisteröintilomaketta käyttäen ja täyttäneetkö ne ja luoneet profiilin.
Tehokkaan tilauksen tärkein edellytys on, että asiakas antaa tarkat ja oikeat osoitetiedot, jotka on ilmoitettu rekisteröintilomakkeessa, sekä puhelinnumeron tai sähköpostiosoitteen, johon asiakas voi ottaa yhteyttä kaupan verkkosivustolta.
Kauppa pidättää oikeuden tehdä virheitä Verkkokaupan verkkosivustolla teknisistä syistä sekä syistä, jotka eivät ole Myyjän hallinnassa, ja oikeuden kieltäytyä tai rajoittaa Tuotteiden myyntiä Asiakkaalle perustelematta.
EHDOT MYYNTISOPIMUKSEN TEKEMISEKSI JA Tilausten tekemiseen
Osto- ja myyntisopimuksen solmiminen Asiakkaan ja Myyjän välillä tapahtuu sen jälkeen, kun Asiakas on toimittanut tilauksen Tilauslomakkeen kautta Kaupan verkkosivustolla www.mansikkataimet.fi sekä puhelimitse.
Tilaus käsitellään sillä ehdolla, että Tuote voidaan ostaa Kaupan varastosta. Jos joitain tilauksen kattamista tavaroista ei ole saatavana, asiakkaalle ilmoitetaan tilauksen tilasta puhelimitse tai sähköpostilla ja päätetään sen toteuttamistavasta (osittainen toteutus, odotusajan pidentäminen, tilauksen peruuttaminen) koko tilaus).
Ennen tilauksen lähettämistä Asiakkaalla on mahdollisuus tarkistaa ja mahdollisesti muokata kaikkia tietoja (esim. Asiakastiedot, maksutavat, tilauksen määrä ja määrä) tilauksen jättämisvaiheessa.
Kaupassa tarjottujen tavaroiden myyntisopimus tehdään sen jälkeen, kun myymälä hyväksyy asiakkaan tilauksen käyttämällä voimassa olevaa tilauslomaketta, mikä tarkoittaa, että sopimus tulee voimaan tuolloin.
Kaikki Kaupan verkkosivuilla olevat Tavaroita koskevat tiedot, mukaan lukien hinnat, eivät ole Art. Siviililain 66 §, kuitenkin kutsu sopimuksen tekoon CPC: n 66 artiklan mukaisesti. Siviililain 71 §.
Kauppa www.mansikkataimet.fi myy tavaroita verkossa 24 tuntia vuorokaudessa, 7 päivää viikossa, ja perjantaisin, lauantaisin, sunnuntaisin ja pyhäpäivinä tehdyt tilaukset käsitellään aikaisintaan seuraavana arkipäivänä.
- SOPIMUKSEN HYVÄKSYMINENTilauksen tekemisen jälkeen Kauppa kuittaa heti sen vastaanottamisen ja hyväksyy samalla tilauksen suoritettavaksi. Tilauksen vastaanottaminen ja hyväksyminen vahvistetaan lähettämällä Asiakkaalle sähköpostiviesti Asiakkaan tilaushetkellä määritettyyn sähköpostiosoitteeseen. Sähköposti sisältää Myyjän lausunnot tilauksen vastaanottamisesta ja sen hyväksymisestä toteutettavaksi sekä vahvistuksen myyntisopimuksen tekemisestä. Saatuaan edellä mainitun sähköpostin kirjeitse osapuolet tekevät myyntisopimuksen.
Tilauksen vahvistus sisältää erityisesti: olennaiset tiedot Asiakkaan tekemästä tilauksesta, mukaan lukien Kaupan tunnistetiedot, osoite, johon asiakas voi tehdä valituksia, toimitushinta, maksutapa ja maksupäivä, tapa ja päivämäärä tavaroiden toimituksesta.
Asiakkaan tilaus, joka ei vastaa Kaupan tiedusteluun lähetetystä tilauksesta sähköpostitse tai ei vastaa hänen ilmoittamaansa puhelinnumeroon tehdessään tilausta 3 päivän ajaksi, katsotaan pätemättömäksi ja poistetuksi tilaustietokannasta .
Ostosopimuksen tehty, turvattu ja tehty sisältö toimitetaan Asiakkaalle lähettämällä nämä Säännöt myymälän verkkosivuilla ja lähettämällä sähköpostia. Kirje asiakkaalle. Myyntisopimuksen sisältö tallennetaan ja varmistetaan lisäksi Kaupan IT-järjestelmässä.
Asiakkaan tilauksen osana toimittamat tiedot tallennetaan ja käsitellään Kaupassa henkilötietosuojalain mukaisesti (Lainsäädäntölehti 2016, kohta 922).
Lähetetyt henkilötiedot toimittaa asiakas vapaaehtoisesti, ja myymälän tilauksen käsittelyyn vaaditaan suostumus tilauksen loppuun saattamiseksi. Asiakas on vastuussa väärien tietojen toimittamisesta.
Tilauslomakkeessa tai rekisteröintilomakkeessa vaadittujen henkilötietojen toimittaminen tarkoittaa Myyjän suostumusta käsitellä Asiakkaan henkilötietoja osto- ja myyntisopimuksen täyttämiseksi sekä tietojen ylläpitäjän oikeudellisesti perustelluissa tarkoituksissa Art. 23 sekuntia 1 piste 5 s. Henkilötietojen suojasta annetun lain 4 §.
Myyjä on Kaupan asiakkaiden henkilökohtaisen tietokannan ylläpitäjä. Järjestelmänvalvoja voi kirjallisella sopimuksella kehottaa toista tahoa käsittelemään Käyttäjän henkilötietoja ylläpitäjän tarjoamien palvelujen tarjoamiseksi. Tietojen ylläpitäjä ei siirrä asiakkaiden henkilötietoja taiteellisessa mielessä muille vastaanottajille. 7 Henkilötietojen suojasta annetun lain 6 kohta. Jokaisella myymälässä rekisteröidyllä asiakkaalla on oikeus käyttää hänen toimittamiaan tietoja, jotka ovat taiteen kannalta henkilökohtaisia tietoja. Lisäksi 6 artiklalla ja niitä muuttamalla hänellä on oikeus valvoa toimittamiensa tietojen käsittelyä muodostamalla henkilötietoja yllä esitettyjen periaatteiden mukaisesti. Laki sisältää erityisesti oikeuden esittää perusteltu vastalause tietojen käsittelylle ja peruuttaa suostumus tietojen käsittelyyn markkinointitarkoituksia varten.
Asiakas voi vapaaehtoisesti suostua vastaanottamaan Myyjältä kaupallisia tietoja Myyjän ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen tai puhelinnumeroon. Tällaisen suostumuksen on katettava myös automaattisten soittojärjestelmien käyttö suoramarkkinointitarkoituksiin 2 artiklan mukaisesti. 172 s. 2004 16. heinäkuuta Televiestintälain 1 § (Law Gazette 2016, 1489 §).
TAVAROIDEN HINTA
Kaikki Kaupan verkkosivustolla julkaistavien Tavaroiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Jos asiakas on rekisteröity arvonlisäverovelvolliseksi Euroopan unionissa, Myyjä voi laskuttaa arvonlisäverottomasti.
Tavaroiden vieressä ilmoitettu hinta ei sisällä toimituskustannuksia koskevia tietoja, joista asiakkaalle ilmoitetaan §3: n määräysten mukaisesti
Kauppa pidättää oikeuden muuttaa tavaroiden hintoja ilman syytä, järjestää ja peruuttaa mainoskampanjoita ja myyntiä tai tehdä niihin muutoksia. Yllä oleva oikeus ei vaikuta Tuotteiden hintoihin tilauksissa, jotka on tehty ennen hintamuutoksen voimaantulopäivää, mainoskampanjoita tai myyntiehtoja.
Tarjouksia, alennuksia ja alennuksia ei saa yhdistää, ellei mainossäännöissä toisin sovita tai mainita.
Rajoitettu määrä Tavaroita on tarkoitettu myyntiin, mukaan lukien myynninedistäminen ja myynti, ja tilaus käsitellään tavalla, jolla Kauppa vastaanottaa näiden Tavaroiden hyväksytyt ja vahvistetut tilaukset, kunnes tämän myyntimuodon varastot loppuvat.
Verkkosivustolla tarjottavat hinnat ovat pakollisia siitä hetkestä lähtien, kun asiakas saa sähköpostin. Kirje, jossa vahvistetaan, että Kauppa on hyväksynyt tilauksen. Tämä hinta ei muutu kaupassa tapahtuvista hintamuutoksista riippumatta, jotka saattavat tapahtua yksittäisille tuotteille.
Tuote
Kauppa julkaisee kaikki tiedot Tavaroiden keskeisistä ominaisuuksista, mukaan lukien hinta, Kaupan verkkosivuilla www.mansikkataimet.fi, tuotekuvauksen vieressä.
Jos Tavaroita ei ole saatavana (käytettyjä tai muuten), Kauppa julkaisee asiaankuuluvat tiedot Kaupan verkkosivustolla tai tuote poistetaan Kaupan verkkosivustolta.
Jos Kauppa on hyväksynyt Asiakkaan tilauksen, antanut tietoja Tavaroiden saatavuudesta tai jos se muusta syystä ei kyennyt täyttämään tätä tilausta, sillä on oikeus peruuttaa osto- ja myyntisopimus 7 päivän kuluessa tilauksesta tekopäivä. Tällaisessa tilanteessa, jos asiakas on maksanut tavaroista, myymälä palauttaa asiakkaalle tavaroista maksetun hinnan välittömästi, mutta viimeistään 10 päivän kuluessa myymäläsopimuksen purkamisesta. Kauppa palauttaa rahat samalla maksutavalla, jonka asiakas on valinnut ja käyttänyt, ellei asiakas suostu muuhun hyvitystapaan.
kohdassa 3 tarkoitetussa tapauksessa asiakkaalla on myös mahdollisuus päättää pidentää tilauksen toteutusaikaa puuttuvien tavaroiden odottamisen takia, korvata puuttuvat tavarat muilla tai peruuttaa koko tilauksen.
Kauppa pidättää oikeuden muuttaa Tavaroita, toimittaa uusia Tavaroita Kaupan tarjouksessa. Nämä oikeudet eivät vaikuta jo lähetettyyn ja hyväksyttyyn tilaukseen.
Kauppa ennakoi, että valokuvissa esiteltyjen ja näytettyjen tavaroiden ulkonäkö voi poiketa hieman todellisuudesta. Tuotekuvat ovat vain ohjeellisia.
- Toimituspäivät ja -tapaTilaukset käsitellään välittömästi, jatkuvasti, paitsi torstaisin, perjantaisin ja pyhäpäivinä. Torstaisin ja perjantaisin ei sisälly lähetyspäiviin myytyjen tuotteiden luonteen vuoksi (tavaroiden lähettäminen perjantaina jätä tavarat rahdinkuljettajan varastoon, mikä vaikuttaisi merkittävästi lähetettyjen tuotteiden laatuun).
Liikenteenharjoittaja on vastuussa lähetysten oikea-aikaisesta toimittamisesta. Kaupalla ei ole vaikutusta, eikä se ole vastuussa tavaroiden toimittamisen viivästymisestä tai toimittamatta jättämisestä ja kuljetusyritysten menetyksistä sekä toimitusviivästyksistä, jotka johtuvat Asiakkaan antamasta väärästä tai virheellisestä osoitteesta. Joka kerta myymälä pyrkii kaikin tavoin käyttämään luotettavien ja varmennettujen yritysten palveluja.
Lähetyksen vahingoittuessa asiakkaan on laadittava valitusraportti, jonka hän saa kuljettajalta pyynnöstä. Tämä on edellytys liikenteenharjoittajan vikaa koskevan valituksen käsittelylle. On myös suositeltavaa ottaa mahdollisuuksien mukaan valokuva vahingoittuneesta erästä.
Lähetykset lähetetään asiakkaalle maanantaista tiistaihin, jotta vältetään kasvien seisokit kuljetusyrityksen varastossa (viikonloppu).
Toimituspäivä asiakkaalle enintään 2 työpäivää, lukuun ottamatta yleisiä pyhäpäiviä ja päiviä, joita ei ole mainittu § 6 kohdassa 5, ellei Kauppa ole määrittänyt lyhyempää ajanjaksoa Tavaran kuvauksessa tai tilausta tehtäessä.
Tavaroiden toimitusaika riippuu asiakkaan valitsemasta maksutavasta ja lasketaan seuraavasti:
pankkisiirrolla, sähköisellä maksulla tai luottokortilla – Myyjän pankkitilin tai käyttötilin hyvityspäivästä alkaen
tavaroiden toimitus käteisellä – myyntisopimuksen päivämäärästä alkaen.
Henkilökohtaisen noutamisen yhteydessä: Tavaroiden valmistelu noutoa varten asiakkaalle on 1 työpäivä tai Kaupan määrittelemä lyhyempi ajanjakso. Asiakkaalle ilmoitetaan lisäksi myymälässä noudettavien tavaroiden valmiudesta lähettämällä asiaankuuluva sähköposti. Kirje asiakkaan varauksen yhteydessä määritettyyn sähköpostiosoitteeseen tai puhelimitse.
On tärkeää, että asiakas tarkistaa paketin kunnon kerätessään sen Tavaroiden kanssa. Jos pakkaus vahingoittuu tai sitä vahingoitetaan, kuriirin tulee olla läsnä, vahinkoa koskeva ilmoitus on laadittava ja lähetettävä välittömästi myyjälle mahdollisten valitusten kanssa.
Kauppa käsittelee kaikki tilaukset siinä järjestyksessä kuin ne vastaanotettiin, kunnes varastot loppuvat.
Ostotodistus (ALV-lasku tai verokuitti) liitetään jokaiseen Tuotetta sisältävään lähetykseen. Jos sopimuspuoli on arvonlisäverovelvollinen ja haluaa saada laskun, sen on lähetettävä myyjälle asiaankuuluvat tiedot, valitsemalla sopiva vaihtoehto lomakkeessa ja antamalla tarvittavat tiedot.
Lähetys ja tilausten valmistelu alkavat yleensä maaliskuun ensimmäisenä päivänä (1. maaliskuuta), mutta se riippuu säästä ja kevään saapumisesta.
MAKSUMUOTOT JA TOIMITUSKULUT
Kun asiakas on saanut tarjouksen vahvistuksen sähköpostitse. Postitse tilauksen käsittely alkaa kaupasta.
Siihen asti kun Asiakas maksaa koko maksettavan määrän tilatuista tavaroista, ne pysyvät Kaupan omaisuutena.
Kauppa tarjoaa ja tarjoaa asiakkaalle seuraavat maksutavat:
Maksu pankkisiirrolla
käteismaksu henkilökohtaisella nostolla,
maksu PayU: n ja Przelewy24: n, Paypalin kautta,
Rahdinkuljettaja maksaa käteisenä toimitushetkellä. Kauppa pidättää oikeuden muuttaa tiettyä maksutapaa tietyssä tapauksessa johtuen tietyn maksutavan toteuttamiseen liittyvistä teknisistä ongelmista.
Jos asiakas valitsee maksutavan ennakkomaksuna pankkisiirrolla, tilattujen tavaroiden maksu veloitetaan etukäteen, mikä tarkoittaa, että tilatut tavarat lähetetään maksun vastaanottamisen yhteydessä. Jos maksua ei saada Myyjän pankkitilille 7 päivän kuluessa tilausvahvistuksen lähettämisestä, tilaus peruutetaan. Maksut pankkisiirrolla tulisi suorittaa vain Myyjän pankkitilille
Siirron nimen tulee sisältää tapahtuman vahvistamisen yhteydessä saatu tilausnumero.
Jos maksat PayU: n kautta, Tavaroiden maksu veloitetaan etukäteen, mikä tarkoittaa, että tilatut Tavarat lähetetään maksun vastaanottamisen yhteydessä. Jos maksua ei saada Myyjän pankkitilille 7 päivän kuluessa tilausvahvistuksen lähettämisestä, tilaus peruutetaan.
Toimituskulut maksaa asiakas (eli kuljetus-, toimitus- ja postipalvelumaksut) ja ne lisätään asiakkaan tilauksen arvoon. Toimitushinta ilmoitetaan asiakkaalle joka kerta ennen tilauksen tekemistä. Kustannusten määrä riippuu asiakkaan valitsemasta toimitusmuodosta ja maksutavasta – jos ”Käteinen” -vaihtoehto valitaan, toimitussummaan tulisi lisätä 5,00 PLN.
Tilauksen yhteydessä Asiakas hyväksyy Säännöissä määritellyt toimituskulut, mukaan lukien tapaukset, joissa Asiakas ilmaisee tahtonsa sitoutua myyntisopimukseen.
Tavaroiden henkilökohtainen nouto asiakkaalta on maksutonta. Henkilökohtainen nouto mahdollista osoitteessa: F.Krygiera 1, 71-001, Szczecin, Puola
- PERUUTUSOIKEUS SOPIMUKSESTAVuoden 2014 30. toukokuuta mukaan kuluttajaoikeuslain (vuoden 2014 lain 827 §) säännösten mukaan kuluttajalla on oikeus peruuttaa etäsopimus 14 (neljätoista) päivän kuluessa tilattujen tavaroiden vastaanottamisesta. palauttaa tavarat perustelematta ja ilman kustannuksia art. 33, art. Kuluttajan oikeuksista annetun lain 34 artiklan 2 kohta ja 35 artikla. Tässä kohdassa tarkoitettu peruuttamisoikeus koskee vain myyntiä kuluttajille, joten sitä sovelletaan vain myyntisopimuksiin, jotka on tehty etänä kuluttajan kanssa siviililain säännösten mukaisesti.
Asiakas voi käyttää oikeutta peruuttaa sopimus lähettämällä kirjallisen peruutusilmoituksen seuraavaan osoitteeseen: “TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch”, ul. F. Krygiera 1, 71 – 001 Szczecin, Puola. Asiakkaalla on oikeus peruuttaa myyntisopimus myös käyttämällä kuluttajaoikeuslain liitteessä 2 annettua esimerkkiä sopimuksesta.
Neljätoista päivän peruutusaika lasketaan päivästä, jona asiakas on vastaanottanut tavarat tai jolloin muut kolmannet osapuolet kuin asiakkaan määrittelemät kuljetusyhtiöt ovat vastaanottaneet tavarat. Jos kyseessä on suuri määrä tavaroita, jotka toimitetaan erikseen, erissä tai osissa 14 (14) päivän kuluessa viimeisen tavaran, erän tai sen osan ostopäivästä. Tämän ehdon noudattamiseksi riittää, että lähetät Myyjälle tiedot asiakkaan peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisen määräaikaa.
Asiakkaan on palautettava tavarat kauppaan seuraavaan osoitteeseen lukuun ottamatta kohdassa 2 määriteltyä lähetystä: TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch, ul. F. Krygiera 1, 71 – 001 Szczecin, Puola, mutta viimeistään 14 päivän kuluttua päivästä, jona asiakas peruuttaa tavaroiden myyntisopimuksen. Määräajan noudattamiseksi riittää palauttamaan tavarat ennen määräaikaa.
Tavaroiden myyntisopimuksen päättyessä sopimus katsotaan pätemättömäksi ja asiakkaalle palautetaan asiakkaan suorittamat maksut ilman toimituskuluja (lukuun ottamatta asiakkaan valitsemasta toimitustavasta aiheutuvia lisäkustannuksia lukuun ottamatta tarjottu halvin vakiomenetelmä). myyjä). Osapuolten toimittamat tiedot palautetaan muuttumattomina.
Keskinäinen hyöty tulee korvata välittömästi, viimeistään 14 (14) päivän kuluessa siitä, kun Myyjä on vastaanottanut kuluttajan peruuttamisilmoituksen. Kauppa palauttaa hinnan samalla maksutavalla, jota asiakas käyttää, ellei asiakas suostu toiseen hyvitystapaan.
Kauppa voi pidättää Asiakkaalta saadun maksun, kunnes tuote palautetaan tai asiakas toimittaa todistuksen palautuksesta sen mukaan, kumpi tapahtuu ensin.
Asiakas on vastuussa tavaroiden arvon alenemisesta, joka johtuu tavaroiden käytöstä tavalla, joka ylittää sen, mikä on tarpeen tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden määrittämiseksi. Kauppa pidättää oikeuden – palauttaessaan tällaiset tavarat tilaisuuden vaatia vastaavaa alennusta tavaroiden hinnasta ottaen huomioon palautuksen asiakkaalle.
Kaikki tavaroiden myyntisopimuksesta luopumisoikeuden toteuttamiseen liittyvät kysymykset tulee lähettää suoraan osoitteeseen info@mansikkataimet.fi.
Asiakkaan palauttamat tavarat tulisi pakata asianmukaisella tavalla varmistaen, ettei kuljetuksen aikana aiheudu vahinkoa, jos mahdollista, tavarat tulee pakata alkuperäisiin pakkauksiin. Tavarat on palautettava kaikkien laitteiden ja lisävarusteiden kanssa, sekä myyntihetkellä annetut asiakirjat ja mahdollisuuksien mukaan myyntitodisteet (verokuitut tai laskut) Myyjän osoitteeseen “TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch”, ul. F. Krygiera 1, 71 – 001 Szczecin, Puola.
Tavaroiden palauttamisesta aiheutuvat välittömät kustannukset, eli sopimuksen peruuttamiseen liittyvät tavaroiden pakkaamisen ja palauttamisen kustannukset, vastaa aina asiakas.
Ostajalla ei ole oikeutta irtisanoa tavaraa koskevaa sopimusta sopimuksista, joiden kohteena on:
esine, jonka tila heikkenee nopeasti tai jolla on lyhyt säilyvyysaika (esim. elävien kasvien taimet istutetaan välittömästi paketin vastaanottamisen jälkeen) (24. kesäkuuta 2014 annetun lain 827 §, 38 §: n 4 momentti);
tavara, joka toimitetaan sinetöidyssä pakkauksessa, jota ei voida avata pakkauksen avaamisen jälkeen terveydensuojeluun tai hygieniaan liittyvistä syistä, jos pakkaus on avattu toimituksen jälkeen;
esineet, jotka ovat luonteeltaan erottamattomasti sidoksissa muihin asioihin toimituksen jälkeen (esimerkiksi elävät kasvien taimet, jotka on istutettava välittömästi toimituksen jälkeen, ts. Y. erottamattomasti kiinni maassa) (24.6.2014 annetun lain 827 §, 38 (6) kohta);
ja muut oikeudelliseen sääntelyyn liittyvät tapaukset.TAVARAVIRHEET, TAKUUVASTUU
Kaikki myymälässä tarjottavat tuotteet ovat uusia, ilman fyysisiä ja juridisia virheitä ja laillisesti saatettuja Puolan markkinoille.
Myyjän on toimitettava Asiakkaalle Tavarat ilman virheitä.
Myyjä on takuun nojalla vastuussa Asiakkaalle asiakkaan ostamien Tavaroiden fyysisistä tai oikeudellisista virheistä siinä määrin kuin vuonna 2014 on määritelty. 30. toukokuuta Kuluttajan oikeuksista annetun lain ja siviililain säännöksissä.
Epäselvyyden välttämiseksi todetaan, että mikään näiden Sääntöjen määräyksistä ei rajoita Asiakkaan oikeuksia Puolan tasavallan alueella voimassa olevien lakien nojalla. Tällaisten säännösten osalta sovelletaan Puolan tasavallan alueella voimassa olevien lakien, erityisesti siviililain ja kuluttajien oikeuksia koskevan lain säännöksiä.
Tavaroiden puutteesta johtuen Asiakkaalla on oikeus käyttää takuustaan siviililain säännösten mukaisesti, esimerkiksi tekemällä valitus.
Valituksen perusta voi olla muun muassa tilatun tuotteen toimittaminen, tilauksen virheellinen toteuttaminen tai väärän tavaramäärän toimittaminen.
Oikeudella tehdä valitus voit täyttää valituslomakkeen verkkosivustolla tai kirjoittaa valituksen ja palauttaa sen yhdessä mainostettujen tavaroiden kanssa ja mahdollisuuksien mukaan toimittaa ostotodistuksen (kuitti tai lasku osoitteeseen: TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch, 1 F.Krygiera -katu, 71-001 Szczecin, Puola). Valituslomakkeessa asiakas ilmoittaa muun muassa odotuksesi myyjän velvoitteiden täyttämistavasta (siviililain 560 §: n mukaan).
Myyjä pidättää itsellään oikeuden 14 päivän (14 työpäivän) valituskauteen tavaroiden vastaanottamisesta Asiakkaalta ja sitoutuu ilmoittamaan Asiakkaalle toteutetuista toimista.
Myytävänä ei kuluttajalle, lukuun ottamatta siviililain 556-576 artiklaa.
Tilaukseen liittyvistä rikkomuksista tai poikkeamista on ilmoitettava kahden päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta tavaroiden kanssa.
Takuuta ja peruutusoikeutta ei sovelleta, jos tuotteeseen ovat vaikuttaneet ulkoiset mekaaniset vauriot. Siksi ennen paketin noutamista kuriirilta on aina tarkistettava, että pakkaus ei ole vahingoittunut kuljetuksen aikana. Kiinnitä erityistä huomiota pakkaukseen kiinnitettyjen hihnojen tai sinettien kuntoon. Jos pakkaus on vaurioitunut tai sinetit (teipit) ovat rikkoutuneet, älä hyväksy pakkausta ja laadi vaurioilmoitus kuriirin eteen ja ota mahdollisimman nopeasti yhteyttä myyjään asian selvittämiseksi. Paketin tarkastus toimitushetkellä on ennakkoedellytys asiakkaan vahingonkorvausvaatimusten huomioon ottamiseksi kuljetuksen aikana.LOPPUSÄÄNNÖKSET
Näiden säännösten yksittäisten säännösten tunnustaminen pätemättömiksi tai tehottomiksi laissa säädetyn menettelyn mukaisesti ei vaikuta muiden säännösten pätevyyteen tai tehokkuuteen. Virheellinen säännös korvataan säännöllä, joka on lähinnä mitättömän säännöksen tavoitteita ja kaikkia näitä säännöksiä.
Myyjä ei ole vastuussa postipalvelimista, jotka käsittelevät asiakkaan sähköpostia. Myyjän lähettämät sähköpostiviestit Asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen, järjestelmänvalvojien ja Myyjän lähettämien sähköpostiviestien esto. Poista ja estä käyttäjän asentamat viestit. Asiakas.
Myyjä ei ole vastuussa tapahtumista, jotka ovat suorittaneet luvattomat kolmannet osapuolet, jotka ovat saaneet pääsyn Asiakkaan tilille Kaupassa, koska Asiakas on kadonnut tai paljastanut kirjautumistunnuksen tai salasanan kyseisellä tilillä.
Osapuolten välisessä erimielisyydessä Asiakkaalla on mahdollisuus soveltaa tuomioistuimen ulkopuolisia valitus- ja muutoksenhakumenettelyjä.
Puolan lain säännöksiä, erityisesti asetuksissa tarkoitettuja säädöksiä, sovelletaan asioihin, joita ei ole säännelty kaupan verkkosivustolla.

